Kevin-Murphy

KEVIN.MURPHY’s new age technology-
producten vertrekken vanuit dezelfde filosofie als huidverzorgingsproducten. Zijn gewichtloze producten creëren pittige kapsels, sterk haar en een style die blijft zitten.

Krachtige antioxidanten van Rozenbottel, Kerrieplant, Orchidee en Kakadupruim uit het Australische regenwoud neutraliseren de schadelijke effecten op het haar die veroorzaakt worden door externe factoren, zoals extreme weersomstandigheden en verontreinigende stoffen in de omgeving.

KEVIN.MURPHY gaat overal ter wereld op zoek naar ingrediënten en bedrijven die aan microcultuur doen, organisch verbouwen of met milieuvriendelijke oogsttechnieken werken. Alleen zo garandeert KEVIN.MURPHY de kwaliteit van zijn producten.

Vitaminen en Aminozuren herstellen het haaroppervlak, maken het haar dikker en verminderen gespleten haarpunten. Moisturizers van Mango- en Murumuruboter maken de haarschubben glad en het haar zachter. Extracten van Kinaboom, Baobab en Bamboe

herstellen de vochtbalans in het haar, maar houden het gewichtloos.

Van nature zonder sulfaat, zonder parabenen en cruelty- free.



Bij KEVIN.MURPHY dragen we zorg voor het
MILIEU en zien we de ernst in van gevaarlijke klimaatveranderingen. We doen er alles aan om
het milieu te beschermen en gebruiken alleen recycleerbare of biologisch afbreekbare verpakkingen. De KEVIN.MURPHY-producten zijn van de beste kwaliteit. We werken alleen met natuurlijke ingrediënten van bronnen die duurzaam en hernieuwbaar zijn

en oogsten alleen volgens methoden die het milieu geen schade toebrengen. We kiezen ervoor om waar mogelijk met verpakkingen te werken die gerecycleerd kunnen worden en al onze andere verpakkingen zijn van papier of karton.

We kiezen ook voor vierkante verpakkingen waarin meer volume past en die 40% minder plastic gebruiken. Zo willen we de gebruikte ruimte beperken.

KEVIN.MURPHY is trots op zijn samenwerking met
Al Gore’s programma rond klimaatverandering,
‘The Climate Reality Project’. Deze wereldwijde non- profitorganisatie wil het publiek ervan bewust maken wat klimaatverandering is en welke impact ze heeft. De organisatie wil ook werken aan oplossingen vanuit de basis. Voor de verkoop van bepaalde producten doneert KEVIN.MURPHY een bedrag aan The Climate Reality Project. Op die manier willen we onze wereldwijde CO2-voetafdruk verkleinen.

Verder is water noodzakelijk voor de kerntaken in
een salon, maar schoon en overvloedig water wordt wereldwijd steeds schaarser. Daarom zoekt KEVIN. MURPHY naar manieren om deze belangrijke hulpbron veilig te stellen en wil dat doen via een wereldwijde samenwerking met EcoHeads. Samen bieden KEVIN. MURPHY en EcoHeads milieuvriendelijke sproeiers voor wastafels aan die 65% minder water gebruiken dan de gewone sproeiers, wat een besparing betekent van 400 liter water per dag per wastafel.

Ons engagement voor het milieu en de klimaatverandering wordt steeds groter. THE
HEART OF KEVIN.MURPHY concentreert onze liefdadigheidsacties waarmee we iets aan de gemeenschap willen teruggeven. THE HEART OFKEVIN.MURPHY is een non-profit-arm van het bedrijf,
die als doel heeft liefdadigheid te sponsoren die ons nauw aan het hart ligt en die een steuntje in de rug kan gebruiken. We richten onze aandacht hier zowel op mensen als op milieu.

 

Met THE HEART OF KEVIN.MURPHY sharen we
onze trots over Culture is Life, een campagne die
een platform wil geven aan de autochtone oudere bevolking en gemeenschapsleiders, om het publieke bewustzijn te beïnvloeden, beleid te maken en een steentje bij te dragen in de preventie van zelfmoord
bij autochtone jongeren. Bovendien heeft People for the Ethical Treatment of Animals (PETA), de grootste dierenrechtenorganisatie ter wereld, ermee ingestemd KEVIN.MURPHY op de lijst te zetten van aanbevolen ‘cruelty-free’-bedrijven.

KEVIN.MURPHY test niet op dieren en berokkent dieren geen schade. Wij testen enkel op modellen! Ook vermijden we het gebruik van ingrediënten die op welke manier ook schadelijk zijn voor dier en milieu.


Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.