Medik8 DAILY REFRESH BALANCING TONER™ SieroSanto
Medik8 DAILY REFRESH BALANCING TONER™

Alcohol-Free Hydrating Skin Conditioner

Breng na het reinigen ’s ochtends en ’s avonds Daily Refresh Balancing Toner aan op een gezichtspad en veeg zachtjes over gezicht, hals en decolleté.

*Kalmerend
Een verfrissende en verzachtende toner met 5 werkingen op de huid: pH-balancerend, poriënverfijnend, hydraterend, antibacterieel en ontstekingsremmend.

*Verwijdert onzuiverheden
Daily Refresh Balancing Toner is een wonderproduct om aan uw dagelijkse regime toe te voegen, niet alleen om onzuiverheden te verwijderen, maar ook om de huid te verzorgen en in balans te brengen.

*Mild
Zacht voor zelfs de meest gevoelige huid, het reinigt zacht om een betere opname van vervolgproducten mogelijk te maken. De verfrissende toner heeft een natuurlijke, lichte geur dankzij rustgevende aloë vera en toverhazelaar.

*Op zoek naar een zachte toner met extra verhelderend vermogen?
Bekijk Press & Glow, onze dagelijkse, tweemaal daagse PHA exfoliërende zure toner die is ontworpen voor gevoelige huidtypen.

*Allantoïne
In staat om de natuurlijke huidbarrière te ondersteunen, kalmeert en hydrateert allantoïne de huid; waardoor het soepel en gezond blijft.

*Toverhazelaar
Een natuurlijk samentrekkend middel, toverhazelaar, verstevigt de huid zachtjes; waardoor het gelift en glad blijft.

Ook wel bekend als vitamine B3, vermindert deze verzachtende ontstekingsremmer snel roodheid en irritatie om de huid te verzorgen.

*Aloe Vera
Aloë vera, een natuurlijke ontstekingsremmer, wordt al generaties lang gebruikt om de huid te kalmeren en te genezen, waardoor deze kalm en beschermd blijft.

*Prebiotica
Behoud van de huidbalans door goede bacteriën te versterken en de slechte te beperken, prebiotica bevorderen een gezonde, evenwichtige huidteint.

De zorgvuldig pH-gebalanceerde Daily Refresh Balancing Toner helpt het essentiële evenwicht van de huid te herstellen.
Toverhazelaar werkt als een natuurlijk samentrekkend middel om poriën te verkleinen en de huid strakker te maken; waardoor het verfrist en toch gehydrateerd aanvoelt.
Niacinamide en aloë vera kalmeren zachtjes de ontstoken of geïrriteerde huid om roodheid te verminderen en het natuurlijke genezingsproces van de huid te bevorderen
Allantoïne ondersteunt de huidbarrière om te beschermen tegen agressieve invloeden van buitenaf.
Prebiotica voeden de inherente microbioom om het evenwicht in een gezonde huid te bevorderen. De huid wordt gevoed, gekalmeerd en verzacht.